24 Ağu 2011

Dekorasyon Fikirleri 2

Dosyalarımı karıştırdıkça evimde muhakkak yapmak istediğim şeyler buluyorum.

Özellikle küçük evler için ideal bunlar.

Öncelikle kütüphaneler. Oldukça yer kaplarlar e-kitaplar çıktı çıkalı yakın zamanda yerleri dolmayacak olsa da kitapları hissetmeden okuyamayacaklar için hala kütüphaneler gerekli olacaktır. Paylaşacaklarım kütüphaneden ziyade kitaplık tarzında, ufak ama evinizin boşluklarını kitaplarınızla doldurabilirsiniz.


Koltuklarınızı yaslayabileceğiniz bir kütüphaneniz olsa hoş olmaz mıydı? hem derli toplu düzenli bi hava veriyor bence eve. üzerine çeşitli aydınlatmalarla da süsleyebilirsiniz. dvd leriniz için de bir alternatif olabilir. Her salona lazım :)

Bu ise biraz lüks bir okuma köşesi :) kitaplık boyutlarını biraz daha geniş tutarsanız işinizi daha çok göreceğinden eminim :)



Ofisiniz için, çalışma odalarınız için biçilmiş kaftan.duvarları çerçevelerle süsleyeceğinize kitaplarınızla süsleyin :)

Bu hangi fikrin aklın ürünü merak etmedim değil. Evlerimizde köşelikler vardı eskiden üzerlerini gereksiz biblolarla donatırdık. onun yerine şöyle minik ama kullanışlı bi kitaplığa ne dersiniz? ufakta olsa okuduğunuz elinizden düşüremediğiniz dergileriniz kitaplarınız hep elinizin altında olur :)

Sırada sedirler var. Bunlara bayıldım özellikle cam önü olanları çok keyifli..

Mutfaklarda güzel sohbetler için küçük kahvaltı sofraları için hoş olmuş. hem yerden tasarruf hem de kullanışlı...


İşte bu benim favorim. Bir sürü ıvır zıvırı toplamasının yanı sıra orada oturması da bir hayli keyifli olur . pencerelerin önüne genelde pek bir şey konamaz ama böyle değerlendirmek gerçekten hoş :)


İşte size koccaaman bi sedir daha. Şu kullanışsız yeri nasılda yararlı hale getirmişler. Sabah kahveleriniz benden :)


Aşağıda ise yerden tasarrufun allahı fikirler göreceksiniz :)


Böyle bir duvar boşluğuna biz olsak ancak elektirik süpürgesi ütü masası vs koyardık dimi? İşte size ufak odalar için çalışma köşesi :)


İşte bir gömme dolap harikası daha :) raflar çıkartılmış kapaklar sökülmüş ve dergilik ve sedirle harika bir alana dönüşmüş :)



1 yorum:

  1. ev için farklı dekorasyonları beğendim. ah denizli tayinler beni daha nerelere sürükleyecek bilmiyorum ama güzel kullanışlı ve farklı bir evim olsun-denizlide- her bir köşesinde beni anlatan eşyalar,süslemeler tasarımlarım olsun isterim.

    YanıtlaSil